فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

بایگانی

جوک خفن لری

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ



جوک خفن لری باحال برای لرها


جوک خفن لری


گفتی : تو دلم اول و آخر خودتی

از هر چه دارم بهتر خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم :

شاهزاده قصه های من “خر خودتی” !





جوک خفن لری



پشتِ سرِ اونی که رفته زانو زدن اشتباس !!!

"نماز میت" سجده نداره ..


جوک خفن لری



بــه من کــه رسیدی چــــه قدر ســرت شلـوغ شــد . . .

میــدونســتم پاقــدمم خــوبـه ولــی نه دیگــه انقـدر !



جوک خفن لری



نمیــــــــــــــدانم چگونه گم شد...

در شــــــــــهری که...

تمام خیـــــابانهایش را با هم گشتیــــــــــــم...


جوک خفن لری



برایم مهم نیست چه کسی

جایم را درقلبش گرفت،

چون میدانم پس مانده های

‏”گرگ”

را فقط

‏”سگها”

می برند!




نه اینکه نخوامااااا ولـــــــی واقعا در توانم نیستی بعضیا رو آدم حساب کنم ...هــــــــــررری


جوک خفن لری



به بعضیا بآس گف:
خب الان من دوستت دارمـ
برو خیانت کن!!!
برو قربونش...بدو...
جا نمونی..!!!


جوک خفن لری


تو با رفتنت بیهوده بودنت را ثابت کردى....

و من با انتظارت عاشق بودنم را ثابت کردم....

پس دیدى هیچ تفاهمى بین ما نیست....


جوک خفن لری




من ســــر به هوام
ســم داره هوام...
نزاری ســـــــر به هوام...


جوک خفن لری




فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد


جوک خفن لری




دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !


جوک خفن لری



سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …


جوک خفن لری


بـبـیـن مَـن هَـمـیـنـم کِــه هَـسـتـم…

اگــه مـیـخـواے مِـثِـه بـقــیـه بـاشَـم بَـقـیـه هَسـتَـن..!


  • ولی قره چلو

جوک خفن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی