فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

بایگانی

اس ام اس هفت خط بودن

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ



اس ام اس نفرت




اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار

جملات سنگین و تیکه دار

sms tikedar in bisms

من دلم گرم تو بود ، تو سرت گرم دلم …

اس ام اس دروغ و فریب

sms tikedar in bisms

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من …

بر تن کن دروغ هایی را که بافتی …

اس ام اس حرف های دروغ

sms tikedar in bisms

باید قاب بگیرم حرف هایت را

همه “عکس” شدند !

اس ام اس هفت خط بودن

sms tikedar in bisms

یه خط داشت اما هفت خط بود …

به همین سادگی !

اس ام اس خیانت و محبت

sms tikedar in bisms

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …

ولی محبت خیانت میاره !

اس ام اس تاوان دادن بخاطر عشق

sms tikedar in bisms

اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست

تاوان با تو بودنه !

اس ام اس خاموش بودن گوشی

sms tikedar in bisms

مشترکم بودی که در دسترس نبودی !

خاموشت کردم تا ابد

اس ام اس بزرگ بینی

sms tikedar in bisms

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی

فقط به خاطر خطای دیدم بود

میدونی که من آستیگماتم

اس ام اس تیکه دار تنهایی

sms tikedar in bisms

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که با بودنشون

به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !

اس ام اس غلط در زندگی

sms tikedar in bisms

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …

اس ام اس اعتماد سوخته

sms tikedar in bisms

آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …

آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !

اس ام اس بی مهری

sms tikedar in bisms

از همه جا بوی مهر میاد ، از تو هنوزم بوی بی مهری !

اس ام اس تنفر داشتن

sms tikedar in bisms

من خیلی “با احساسم”

ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه … !

  • ولی قره چلو

اس ام اس هفت خط بودن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی