فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

بایگانی

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس با بالاترین کیفیت از سایت بکوب

آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس,دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس,آهنگ حجت اشرف زاده بنام نفس,دانلود آهنگ حجت اشرف زاده بنام نفس,دانلود نفس از حجت اشرف زاده,نفس از حجت اشرف زاده,موسیقی نفس از حجت اشرف زاده,دانلود موسیقی نفس از حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس

آهنگ زیبای نفس از حجت اشرف زاده با آهنگسازی بهروز صفاریان و ترانه سرا احمد امیرخلیلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید

متن آهنگ زیبای حجت اشرف‌ زاده بنام نفس

شلیک کن اما نمی دونی ما هر دو درگیر یه احساسیم

ما هر دو میجنیگم میمیرم اما هم دیگه رو اصلا نمی شناسیم

شلیک کن اما نمی دونی ما هر دو درگیر یه احساسیم

ما هر دو میجنیگم میمیرم اما همو اصلا نمی شناسیم

من مطمعنم که تو مثل ما خونت هنوز چشم انتظارت هست

با اینکه دلتنگی تو هر لحضه حس میکنی یکی کنارت هست

برای من که عاشقم جهانو بی قفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

دنیاتو زیر گریه ها دیدی وقتی که بمب خونه خرابت کرد

ببین که بین عقلو احساست برای جنگ کی انتخابت کرد

به غیر تنهایی به غیر از من میون ما هیچ ارتباطی نیست

ما فرق اینو خوب میدونیم به غیر عشق راه نجاتی نیست

برای من که عاشقم جهانو بی قفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

شلیک کن اما نمی دونی ما هر دو درگیر یه احساسیم

ما هر دو میجنیگم میمیرم اما هم دیگه رو اصلا نمی شناسیم

شلیک کن اما نمی دونی ما هر دو درگیر یه احساسیم

ما هر دو میجنیگم میمیرم اما همو اصلا نمی شناسیم

من مطمعنم که تو مثل ما خونت هنوز چشم انتظارت هست

با اینکه دلتنگی تو هر لحضه حس میکنی یکی کنارت هست

برای من که عاشقم جهانو بی قفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

دنیاتو زیر گریه ها دیدی وقتی که بمب خونه خرابت کرد

ببین که بین عقلو احساست برای جنگ کی انتخابت کرد

به غیر تنهایی به غیر از من میون ما هیچ ارتباطی نیست

ما فرق اینو خوب میدونیم به غیر عشق راه نجاتی نیست

برای من که عاشقم جهانو بی قفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

فقط همین یه لحضه رو کنار من نفس بکش

 حجت اشرف زاده اهل نیشابور است و متولد سال 1358 است.او کارشناس نرم افزار است

و شاگرد بزرگانی چون شجریان و محسن نفر و پرویز مشکاتیان است

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام نفس


  • ولی قره چلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی