فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

بایگانی

شعر در مورد پرنده

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ

شعر درمورد پرنده مهاجر

تو بگو دوستم داری

من ثابت می کنم

انسان جانوری پرنده است

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

شعر ای پرنده مهاجر

سال‌هاست رفته‌ای و من

هنوز به خودم می‌لرزم

درست مثلِ شاخه‌ای که چند لحظه قبل

پرنده‌اش پریده باشد

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

متن شعر ای پرنده مهاجر

عشق تو

پرنده‌ای بود

که جای یکی از آجرهای دیوار

لانه کرد

دیواری است عشق تو

تک تک آجرهایش

پرنده.

متن شعر ای پرنده مهاجر قمیشی

آسمان که نشد،

چرا درخت نباشم

وقتی

تو

در من

اینهمه پرنده ای؟

ذهنم

پُر از لانه هایی است

که برای تو ساخته ام

شعر پرنده های مهاجر

کلاغ،

پـــــر…

گنجشک،

پــــر ….

این روزگار درختی است

که دل به پرنده بسته بود…

شعر درباره پرنده مهاجر

حالا که رفته ای

پرنده ای آمده است

در حوالی همین باغ روبرو

هیچ نمی خواهد،

فقط می گوید: کو کو…

شعر پرنده و عشق

پروازِ هیچ پرنده‌ای را

حسرت نمی‌برم

وقتی قفس

شم‌های تو باشد

شعر در وصف پرنده

مثل پرنده‌ای لالم

که می‌خواهد آواز بخواند و نمی‌تواند

شعر در مورد پرنده

  • ولی قره چلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی