فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

فیمت توپ لباسشویی 5040

توپ و گوی لباسشویی

بایگانی

شعر گل | 91 شعر در مورد گل سرخ و رز و لاله

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۷ ب.ظ

شعر در مورد گل

شعر در مورد گل

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد گل برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

  خوش آنکه نشینیم میان گل و لاله

ماه و تو به کف شیشه و در دست پیاله

در طرف چمن ساقی دوران می عشرت

در ساغر گل کرده و پیمانهٔ لاله

شعر در مورد گل

بر سرو و سمن لؤلؤ تر ریخته باران

بر لاله و گل در و گهر بیخته ژاله

وز شوق رخ و قامت تو پیش گل و سرو

بلبل کند افغان به چمن فاخته ناله

شعر در مورد گل سرخ

ای دلبر گلچهره که مشاطهٔ صنعت

بالای گل از سنبل تر بسته کلاله

آهنگ چمن کن که به کف بهر تو دارد

گل ساغر و نرگس قدح و لاله پیاله

شعر در مورد گل لاله

عید است و به عیدی چه شود گر به من زار

یک بوسه کنی زان لب جان بخش حواله

گفتی چه بود کار تو هاتف همهٔ عمر

هر روز دعا گوی توام من همه ساله

شعر در مورد گل یاس

پای بند قفسم باز و پر بازم نیست

سر گل دارم و پروانه ی پروازم نیست

گل به لبخند و مرا گریه گرفته ست گلو

چون دلم تنگ نباشد که پر بازم نیست

شعر در مورد گل رز قرمز

همان رنگ و همان روی

همان برگ و همان بار

همان خنده ی خاموش در او خفته بسی راز

همان شرم و همان ناز

همان برگ سپید به مثل ژاله ی ژاله به مثل اشک نگونسار

همان جلوه و رخسار

نه پژمرده شود هیچ

نه افسرده ، که افسردگی روی

خورد آب ز پژمردگی دل

ولی در پس این چهره دلی نیست

گرش برگ و بری هست

ز آب و ز گلی نیست

هم از دور ببینش

به منظر بنشان و به نظاره بنشینش

ولی قصه ز امید هبایی که در او بسته دلت ، هیچ مگویش

مبویش

که او بوی چنین قصه شنیدن نتواند

مبر دست به سویش

که در دست تو جز کاغذ رنگین ورقی چند ، نماند

شعر در مورد گل نرگس

کسی می آید …

کسی از باران، از صدای شُرشُر باران، از میان پِچ و پِچ گل های اطلسی

شعر در مورد گل شقایق

گویی از پنجره ها روح نسیم

دید اندوه من تنها را

ریخت بر گیسوی آشفتۀ من

عطر سوزان اقاقی ها را

اکنون تو اینجایی

گسترده چون عطر اقاقی ها

در کوچه های صبح

شعر در مورد گل و گیاه

به زیرِ بارشِ مهرت، دلم خیسِ تمنا شد

تو از گنجِ درونِ خویش، لبانت را نگیر از من

سکوتی تلخ پیچیده، در این میخانه ی ویران

از آن لب های گل ریزت، کلامت را نگیر از من

شعر در مورد گل محمدی

ای صمیمی

هر ستاره

پسته ی خندان راه تو باد.

جفت من

سفری می کنیم اما

دست های خود را به بهاری بخشیم

که همه گل های تنها را

با صداقت

نوازش باشد

چشم خود را به راهی بخشیم

که برای طرح بکر

قدم ها ستایش باشد.

شعر در مورد گل زرد

به انگشت هایت بگو

لب های مرا ببوسند ..

 به انگشت هایت بگو

راه بیفتند روی صورتم

توی موهام ..

قدم زدن در این شب گرم

حالت را خوب می کند ..

گل من!

گاهی نفس عمیق بکش و

نگذار تنم از حسودی بمیرد ..

شعر در مورد گل رز

بلبلان از بوی گل مستند و

ما از روی دوست

دیگران از ساغر و

ساقی و ما از یاد دوست.

شعر در مورد گل رز سفید

تنها در خلوت اتاق

با هر چیزی می شود حرف زد

با میز

با دفتر تلفن

با گل های شمعدانی

با هر چه که هست…

اما من دیوانه ام

میان این همه هست

با تو حرف می زنم که نیستی …

شعر کوتاه در مورد گل سرخ

خبری ده به من ای باد که جانان چون است؟

آن گل تازه و آن غنچهٔ خندان چون است؟

روزها شد که دلم رفت و دران زلف بماند

یارب آن یوسف گم‌گشته بزندان چون است؟

شعر نو در مورد گل سرخ

از تو می گفتم

عطر گل، دنیا را می گرفت

پروانه ها دورم می گشتند!

خدا می خندید!

از تو می گفتم

عطر خاک باران خورده

زمین را مسخ می کرد

چتر ها دست آسمان را می بوسیدند

خدا می خندید!

تعبیر خواب مار آبی سبز

تعبیر خواب مار آبی در خانه

تعبیر خواب مار آبی و زرد

تعبیر خواب مار ابی کوچک

تعبیر خواب مار آبی در دریا

تعبیر خواب مار بزرگ زرد

تعبیر خواب مار آبی سفید

تعبیر خواب مار بزرگ سیاه

تعبیر خواب مار سیاه دو سر

تعبیر خواب مار سبز ابن سیرین

تعبیر خواب مار آبی رنگ بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز رنگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز

تعبیر خواب مار بزرگ قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای کوچک

تعبیر خواب مار قهوه ای تیره

تعبیر خواب مار قهوه ای و سفید

تعبیر خواب مار قهوه ای خالدار

تعبیر خواب مار قهوه ای و زرد

تعبیر خواب مار قهوه ای طلایی

تعبیر خواب مار کبری قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای ابن سیرین

تعبیر خواب مار نیش زدن چیست

تعبیر خواب مار نیش زدن

تعبیر خواب مار سیاه نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار سفید نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن آن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار قهوه ای بزرگ

تعبیر خواب مار کبری نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار در حال نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

 

  • ولی قره چلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی